Barion Pixel

6000 Kecskemét, Kisfaludy utca 5
+36 (30) 200 – 8252

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

 

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák Party Shop és Kellék Kft. (székhely: 6000 Kecskemét, Nyíri út 95 adószám: 26221357-2-03, mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett partyshopkecskemet.hu webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül, magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai.
A szolgáltató neve: Party Shop és Kellék Kft. (partyshopkecskemet.hu üzemeltető)
A szolgáltató székhelye: 6000 Kecskemét, Nyíri út 95
A szolgáltató e-mail címe: szabomonika8@gmail.com
Cégjegyzés száma: 03-09-131352
Adószáma: 26221357-2-03
Telefonszáma: 06 (30) 200-8252
SMS küldés: 06 (30) 200-8252
A szerződés nyelve: Magyar

1) Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzatértelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

-> 1.2) hatály.
Az ÁSZF hatálya módosításig, vagy a szolgáltató megszűnéséig érvényes.

-> 1.3 a webshop szerzői jogi védelme
A https://partyshopkecskemet.hu oldal teljes tartalma a szolgáltató illeti. A termékképek több esetben lehetnek illusztrációk, esetleg a szolgáltató partnerei által forgalmazott termékek egyedi képei. Minden média, publikáció engedély nélküli felhasználása jogi következményeket vonz maga után.

-> 1.4 rendelkezésre állás
A partyshopkecskemet.hu webshop oldala egész évben elérhető. Ez alól kivétel:
• Tervezett karbantartás
• Nem tervezett karbantartás
• A szolgáltatótól független leállás
• megszűnés

2) Adatkezelési szabályok

Az adatkezelési szabályzat az alábbi hivatkozás alatt érhető el. https://partyshopkecskemet.hu/gdpr/

3) Megvásárolható termékek köre

-> 3.1 termék
A partyshopkecskemet.hu oldalán megtalálható termékek fizikai, és virtuális termékek egyaránt lehetnek. A termékekhez esetleg csatlakozó dokumentációk letölthetők. A termék ára tartalmazza az ÁFÁ-t. A szolgáltató cégformája Korlátolt Felelősségű Társaság. A termékek feltüntetett árai nem tartalmazzák annak csomagolását. Az ár nem tartalmazza a szállítási díjat. 

-> 3.2 termék leírása
A webshopban a Szolgáltató feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Az illusztrációk jelölve vannak. A megjelenített termékek egy termékkoncepció részét is képezhetik. A termékkoncepciók egyedi megrendelésre készülnek.

-> 3.3 akciós ár
A Szolgáltató döntései, üzleti tervei alapján beléphetnek a webshop-ba akciós árak. Az akció időtartalma minden esetben fel lesz tűntetve az adott akciós termék oldalán.

4) Rendelés menete

-> 4.1 rendelés leadása

A termék megrendelése, illetve a megrendelés leadása a https://partyshopkecskemet.hu/party-shop-webshop/ (továbbiakban webshop) link megnyitásával kezdődik. Ezt a linket a https://partyshopkecskemet.hu oldal felső menüjében az „Összes Lufi”, „Ballagásra”, „Esküvőre”, „Gyerekzsúrra”, „Gyermek születésre”, „Szülinapra” menüpontok bármelyikére kattintva is elérheti bárki. A megrendeléshez, a termékek teljeskörű leírásához nem szükséges a regisztráció. A Webshop oldalon a termékek, és termékkategóriák között több funkcionális keresőelemmel lehet kiválasztani a megvásárolni kívánt terméket.

A termékre kattintva megjelennek a következő adatok:
– A termék képei,
– A termék neve,
– A termék ára,
– A leírása,
– Részletes információk (További információk fül alatt)
– Valamint egy „Kosárba” gomb.
– Ezenkívül az adott termék alatt előfordulhatnak egyéb kapcsolódó termékek is.

A „Kosárba” gombra kattintva az adott termék bekerül egy virtuális bevásárlókosárba. Erről a tevékenységről a webshop üzenetet küld az adott termék terméklapja fölé. A kosár ( https://partyshopkecskemet.hu/kosar/ ) elérhető az ebben az üzenetben szereplő „kosaram” gombra, vagy a felső menübe elhelyezett kosár ikonra azon belül a „Kosár” gombra való kattintással is. A Kosár oldalának megtekintése után, az összes megvásárolni kívánt terméket megjeleníti a webshop.

A kosár oldal további lehetőségei:
– Ezen az oldalon meg kell határozni a szállítási / átvételi módok közül azt, amelyik a legmegfelelőbb önnek, az elérhető módok közül.
– Ezen az oldalon lehet érvényesíteni az esetleges kuponkódokat.
– Ezen az oldalon lehet módosítani a termékek darabszámát.
– Ezen az oldalon a törlés gombra kattintva lehet eltávolítani egy adott terméket a kosárból.

Amennyiben már nem kíván több terméket a kosarába helyezni kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra.
A pénztár oldalon ( https://partyshopkecskemet.hu/penztar/ ) meg kell adni a következő számlázási adatokat.
– Keresztnév,
– vezetéknév,
– cégnév,
– adószám
– Utca, házszám,
– Megye,
– Város,
– Irányítószám,
– Telefonszám,
– E-mail cím,
– Illetve itt lehet létrehozni egy partyshopkecskemet.hu belső fiókot is..

További lehetőségek a pénztár oldalon.:
– Szállítási / átvételi mód választása, (amennyiben több lehetőség is van)
– Adatkezelési tájékoztató megtekintése,
– Bejelentkezés,
– Kuponkód megadása

Fontos: A számlázási / szállítási adatok egyes mezői „*”-al vannak megjelölve. Ezen mezők kötelezőek. Amennyiben ön nem szeretné megadni valamely kötelező mező értékét, a vásárlás meghiúsul, a rendelést nem tudja leadni. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a pontatlan, helytelen, rossz adatok megadása után / megadásából származó kellemetlenségekért.
Amennyiben minden adatot megadott kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra, hogy véglegesítse megrendelését.
A megrendelés mindaddig megszakítható amíg nem kattint a „Megrendelés elküldése” gombra. A megszakításhoz, navigáljon el a pénztár oldalról, bármely egyéb partyshopkecskemet.hu aloldalra.

-> 4.2 adatbeviteli hibák utólagos javítása
Utólagos javításnak minősül minden olyan kérés, mely a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintás után következik be. Amennyiben Ön bármilyen adatot szeretne módosítani azt a következő formában tudja megtenni. Elektronikus levél (e-mail) küldésével kérheti a megrendelés módosítását. E-mail-en történő módosításhoz feltétlenül adja meg a tárgy mezőben a megrendelés számát. Valamint azt hogy mi a helytelen adat, illetve mi a helyes adat.

Az utólagos hibák javítási igényének leadására mindaddig lehetősége van a vásárlónak amíg a rendelés nem kerül szállítás alatt vagy átvételre vár státuszba. Ezután már nem áll módjában a Szolgáltatónak a módosítási igény teljesítése. Ebből fakadó későbbi kellemetlenségekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Utólagos hibák a következők lehetnek:
– Bármilyen számlázási,
– Plusz termék igénylése. (bár ebben az esetben leadhat új megrendelést is)

-> 4.3 fizetési lehetőségek
A fizetési lehetőségek, a megrendelés folyamatának utolsó oldalán, a Pénztár oldalon jelennek meg. Ahhoz, hogy a megrendelést véglegesíteni lehessen ki kell választani az alábbi fizetési lehetőségek közül azt, amely megfelel a vásárló számára. Utánvétes fizetésre nincs lehetőség!

Előre fizetés banki átutalással.
Ebben az esetben a megrendelés véglegesítése után rendszerünk automatikusan kiküld a megadott elektronikus levelezési címre egy díjbekérőt (proforma). A díjbekérő tartalmazza az átutalással teljesítendő szükséges adatokat is. A rendelés elkészítés és összekészítése, a rendelés ellenértékének számlánkra való beérkezése után kezdődik meg.

Bankunk: K&H Bank Zrt
Számlaszámunk: 10401165-50526875-78751008
A közlemény rovatba kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját, melyet a díjbekérőn fog megtalálni.

Online bankkártyás fizetés Barionnal.
Online fizetési módként lehetőség van kiválasztani a „Bankkártyás fizetés Barinnal” opciót. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz (a partyshopkecskemet.hu üzemeltetőjéhez) nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

-> 4.4 Átvételi / szállítási módok, lehetőségek
Bővebben a szállítási módokról a https://partyshopkecskemet.hu/atvetel/ oldalon olvashat.

-> 4.5 visszaigazolás
A szolgáltató köteles a vevő megrendelésének megérkezését a vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben ezen visszaigazolás a vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a vevőhöz nem érkezik meg, a vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve a vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

5) Megrendelés feldolgozása

> 5.1 feldolgozás megkezdése
A Szolgáltató, a vevő által véglegesített megrendelés után (4.1 pont), munkanapokon kezdi meg annak feldolgozását. (Hétfőtől péntekig)

-> 5.2 teljesítési határidő
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 20 munkanapon belül történik. A jellemző teljesítési határidő, készleten lévő termékekre határidő 1-4 nap. Ha a Szolgáltató és a vevő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, a Szolgáltató a vevő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

> 5.3 a megrendelt termék nem áll rendelkezésre
Ha a szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a vevőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint a vevő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. A termékek készletei naponta egyszer frissülnek. Az aktuális készletinformáció az adott termék adatlapján is látható lesz.

6) Elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Kivétel ez alól, ha a szolgáltató a vevő egyedi kérését teljesítette, egyedi terméket készített a vevő számára, azaz olyan terméket értékesített a szolgáltató a vevő javára, amely egyébként nem található meg a szolgáltató webshop termék kínálatában, vagy megtalálható, de azon termék egy koncepció része, és szintén egyedi termékkészítést igényel. Ebben az esetben a vevő elesik az elállási jogaitól.

Elállási jog igényét elektronikus levelezésen keresztül fogadjuk. Kérjük vegye figyelembe, hogy megannyi termék koncepciótermék.

Elálláskor a vevőnek a szolgáltató felé vissza kell küldeni a terméke(ke)t, ennek költsége a vevőt terheli. A szolgáltató a visszaérkezett terméket átvizsgálja, ellenőrzi a csomagolást, magát a terméket. Amennyiben sérült terméket küld vissza a vevő, azt a szolgáltató egyrészt e-mail formában fotókkal igazolva megküldi a vevő részére, másrészt az elállás érvényét veszti.

7) Jótállás,

Lufballonból készült termékekre nincs garancia / jótállás. Ezen termékcsoport alapvetően sérülékeny. További (nem lufballon) termékekre átlagosan 12 hónap jótállást adunk. A jótállás igénybe vehető amennyiben rendeltetésszerűen alkalmazta a terméket, az mégis meghibásodott. Hibás termék esetén keresse a Szolgáltató ügyfélközpontjait. Ahol is személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről. A Szolgáltatónak nem áll módjában a vágásból, szúrásból, gépi szakításból, túlterhelésből, égés-égetésből, héliumos lufballon esetében „elrepülésből”, „elszállásból” eredő sérülések, károk után beadott jótállási igények teljesítése.

8) Panaszkezelés

Panaszkezelés online, emailben történik. A panaszt legkésőbb 30 napon belül megválaszoljuk, kezeljük.

9) Vegyes rendelkezések

Szolgáltató és Vevő vitás ügyeiket elsősorban békés úton próbálják rendezni. A Vevő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Kecskeméti Bíróság/Törvényszék illetékességét.

Érvényes ettől: 2023 Május hónaptól (módosításig)

Kecskemét